Washion

Washion

Üdvözlet

2015. február 11. - Amiable

Üdvözlet!

Elsősorban szeretnék bemutatkozni: 19 éves lány vagyok, Magyarország szívében, Budapesten élek. Inkább macskapárti vagyok, van is egy gyönyörűségem, aki a Samuel névre hallgat (és aki jelenleg is itt dorombol mellettem). Érdeklődési körökről csak annyit, hogy a kedvenc színem a kék, imádom a költészetet, a könyveket, a tetoválásokat, a piercingeket (büszkélkedek is egy párral), Párizst (és még sok más helyet, melyeknek felsorolásával betelne az egész oldal :D ), az állatokat, fényképezni, sminkelni, stb. :)

Azért indítottam ezt a blogot, mert elfojthatatlan vágyat érzek az iránt, hogy tudassam a nagy publikummal, mit is találok klassznak és mit nem. :) És mivel, én rengeteget tanultam mások blogjaiból, talán lesz valaki, akinek hasznára válik az enyém. Nemsokára jövök az első bejegyzéssel! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://washion.blog.hu/api/trackback/id/tr407162677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása