Washion

Washion

Hajvégápoló -Avon és Kallos

2015. február 13. - Amiable

Sziasztok!

A mai bejegyzésemben egy apró, de annál fontosabb tárgyról ejtek szót: a hajvégápolókról. Hozzáteszem, én tipikusan az az ember vagyok, akinek kell is mindenféle a hajára, mert csak azzal néz ki valahogy. :) Mindenekelőtt, tisztázzuk le a fogalmat.. Mi is az a hajvégápoló? Egy olyan olaj, amely megvédi a hajszálakat a töredezéstől, illetve ilyen címszó alatt hirdetik. Én, életemben csak kettőt próbáltam ki a "csodaszerek" közül, de mindjárt bővebben beleásom magam a témába.

Avon Advance Techniques Daily Shine hajvégápoló (30 ml)

Születésnapomra kaptam, egyébként nem jutott volna eszembe, hogy ilyet vegyek. Őszintén megszerettem, az illata egyszerűen isteni és tényleg szebb lett tőle a hajam. Bátran ajánlom mindenkinek! Most is ilyet vettem volna, ha találok, de mivel Avonos termék, így nem sikerült beszerezni..:(

Összességében teljesen meg voltam/vagyok vele elégedve, 5/5!

avon-hajvegapolo-szerum1.png

Kallos hajvégápoló szérum (30 ml)

Mivel a másik kifogyott, kénytelen voltam újat venni és sok keresgetés, olvasgatás (főleg ehhez hasonló blogok segítettek) után, a Kallos terméke mellett döntöttem. Ma használtam először a hajamra, tehát még sokat nem tudok. :) Az illata finom, de nem annyira mint az előzőé, kevésbé érezhető. Szépen felszívódott, puhák lettek tőle a hajvégeim, egyenlőre ennyi. Meglátjuk pár hét múlva mi az eredmény és beszámolok majd!

Eddig klassz, csak illata lehetne erősebb, 5/4!

big-105-kallos.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://washion.blog.hu/api/trackback/id/tr347173221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása