Washion

Washion

Catrice Cosmetics -Liquid Metal 060 Petron Pan

2015. szeptember 30. - Amiable

Sziasztok! /Linkeket lent az Infoboxban találtok mostantól!/

Szeretek olvasni, de még jobban értelmeset olvasni. Szeretem a női dolgokat... Szeretem a stílust, a dizájnt, szeretem ha valami egyedi és szép. Szeretem a Marie Claire-t, mert mindezt megadja. :) Komoly témákkal foglalkozik, érdekes cikkek vannak benne és mindezek olyan tálalásban amiért egyszerűen odavagyok.

Na de. Nem (csak) azért jöttem ma, hogy a magazinról áradozzak, hanem, hogy tudjatok róla, az októberi Marie Claire számhoz több Catrice terméket is elcsíphetünk. Én céltudatosan a Catrice Cosmetics - Liquid Metal 060 Petrol Pan szemhéjfestékét választottam. Ez a színárnyalat kereskedelmi forgalomban NEM kapható, csak a magazinnál lehet beszerezni belőle, de más színben ugyanez a dombornyomatos kis szemhéjfesték elérhető.

Az első tapasztalatom az volt, hogy egyszerűen fantasztikus! A színe gyönyörűen pigmentált, élénk, de mégis visszafogott, jeges kék. És nem mellesleg, a kiszerelés is érdekes: a szemhéjfesték porból kis dombok "jönnek ki" (remélem értitek mire gondolok). Nagyon különleges, imádom!

Aki tud, mindenképpen szerezzen be egyet, megéri. :)

catrice.jpg

INFOBOX:

Marie Claire magazin linkje: www.marieclaire.hu

A magazinban lévő szín kereskedelmi forgalomban nem kapható, de ugyanez a dombornyomatos termék más színben kapható: http://www.catrice.eu/en/products/eyes/eyeshadow/detail/product/liquid-metal-eyeshadow-060.html

A bejegyzés trackback címe:

https://washion.blog.hu/api/trackback/id/tr607872524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása